lørdag den 22. oktober 2011

Turen til Madrid.


Nu er jeg endelig kommet hjem fra Madrid, med min mor, søster og søsters kæreste. Det var en skøøøn tur. Vi har set kirker, pladser, museums, parker, forskellige gamle bygninger og meget andet! Så været på shopping og været i zoo, og det var en af verdens mest kendte zoologiske haver i verden. Så der så vi mange dyr, som en normal zoologisk have ikke har. og jeg så en panda, elsker dem!

Vi har gået i gennem Madrid, fra senest kl 12:00 til 00.00 eller senere! Så vi har været ret trætte hver eneste aften. Og i morges skulle vi op kl 05:00 for at nå vores fly, som var forsinket! Pisse irriterende. Og nu er jeg på vej i seng, men kan ikke sove fordi, at LOC spiller i muzikhuzet her til aften, og det er ikke lige det fedeste, når man bor lige ved siden af.
Så nu vil jeg prøve på at sove, og håbe på det løkkes. Godnat til alle jer derude!
Der kommer nok lidt billeder i løbet af næste uge! 

1 kommentar:

  1. Super fed blog du har, det kunne være nice hvis du gad kigge forbi min også?

    http://rj-dspc.blogspot.com/

    SvarSlet