fredag den 7. oktober 2011

Sådan foregår mit liv.


Hej Bloggen.

Jeg har ikke rigtig blogged på det sidste, fordi at der virkeligt ikke sker noget godt for tiden! Nu vil jeg skrive lidt om mit liv.

Som sagt hedder jeg Asta, og jeg bor på Bornholm i byen Rønne.
Mine forældre er skilt, og jeg har en søster på 19 år, som snart flytter hjemme fra.
Jeg lider også af Anoreksi, som jeg bruger hele min hverdag på. Det har jeg haft i 2år nu, det er dog ikke så slemt mere, som det har været, men det gør at, at jeg har en masse forhindringer i livet for tiden.
som fx.
jeg må ikke være alene hjemme, fordi at mine forældre skal tjekke at jeg spiser alle måltider om dagen.
jeg kan ikke lide, at spise foran andre mennesker, men det er blevet bedre, inden for de sidste måneder.
jeg kan ikke lide at vise mine ben, arme, mave osv. Så jeg holder mig mest væk fra fester, druk, byen.
Jeg er ligeglad med hvilket tøj jeg har på, og gider næsten heller ikke købe noget nyt, for intet klæder mig.
Jeg går ikke i stramme trøjer, eller noget der viser mine arme, ben og mave.
jeg bliver kontrol vejet hver eneste uge, fordi at jeg ikke må tabe mig.
jeg må ikke dyrke noget som helst motion, fordi at jeg ikke har haft min menstruation i 2 år.
Jeg har fået konstateret knogleskørhed i onsdags, så nu mit liv bare blevet endnu slemmere.
jeg har meget tit diskussioner med min mor, som altid ender med, at vi begge to står og råber af hinanden, og vi begge græder.
Det tager meget af min tid, at jeg næsten aldrig er sammen med nogle i hverdagen.
Kort sagt gider da næsten ikke mit liv længere, det er ikke hver at leve for!

Men min dag i dag, har været okay. Dagen højtepunkt var nok, at jeg tog i byen for, at købe sprut til nogle veninder. Ellers har jeg lavet på min danskstil, og set filmen to på flugt her til aften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar