torsdag den 13. oktober 2011

fra d. 10 til 13.

halløj.

Vil lige lave en opdatering, for hvad jeg har lavet de sidste dage.
mandag: Skulle jeg op på ambulatoriet efter skole, og blive testet for et eller andet jeg ikke fattede. og hjem og lave lidt lektier.
Tirsag: skulle jeg også op på ambulatoriet, og jeg skulle vejes. Jeg havde taget 200 gram på, så det var jeg meget tilfreds med, men det var mine forældre ikke helt. så var hjemme hos min mor, og sov hos min far.
onsdag: Jeg skulle op kl 04:30 fordi jeg endelig skulle til familieterapi på Bispebjerg igen, og møde mine to dejlige veninder. familieterapien var sjovere end den plejer. vi skulle ikke forberede os til at spise, ingen af os græd, og vi skulle ikke svare på en masse skide spørgsmål. og jeg fik en dejlig snak med de andre anoreksi piger, elsker da bare at snakke med dem, vi har såååå meget til fælles alle sammen. Når jeg kom hjem, så jeg desperate housewives med min far. Og så gik jeg i seng!
torsdag: vi fik fri en time tidligere fri fra skole, og det sker ikke specielt tit! så flyttede jeg hjem til min mor, da jeg havde brugt næsten hele min dag på, at pakke alle mine ting!

ja, mit liv er sygt kedeligt! i know!...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar